سلام به وبلاگ من خوش امديد

۱۳۸۹ مهر ۱۱, یکشنبه



توی یک سیرک بزرگ 

عربه کیرشا در میاره

میزاره تو دهن تمساحه 

ملت کف میکنن و شروع به تشویق میکنن

.بعد مجریه میگه

کدوم مردی جرات این کار رو داره

ترکه بلند میشه میگه من 

ولی قول نمیدم بتونم

دهنم رو اندازه تمساح باز کنم
آخونده : چراغا رو خاموش کنید

برادرا می خوان لخت شن سینه بزنن.

  ده دقیقه بعد میگه :

چراغا رو روشن کنید.

ترکه میگه : نه.

من هنوز شورتمو پیدا نکردم



ترکه دستش قطع میشه

خیلی افسرده میشه

،یکی رو میبینه ۲تا دست نداره

،داره قر میده

میگه عجب روحیه ای داره

!طرف میگه:روحیه چیه بابا 

کونم میخواره

نغمه کودکان رشت :

باز مامان با افاده

صبح زود امد به خانه

شب نبوده پیش بابا

ظاهرا صد بار داده

یادم امد روز باران

کودکی ۱۰ ساله بودم

مادرم من را فرستاد

توی جنگلهای گیلان

در پی مرغانه بودم

غافل از همسایه بودم

چونکه برگشتم زجنگل

چند عمو در خانه دیدم

زشت و زیبا

چاق و لاغر

زیر و روی تخت مادر



استاد كلاس تشريح پزشكي

روي تخته عكس دستگاه تناسلي

 خانمها رو مي‌كشيده كه درس بده

 يه دفعه تركه ميزنه زير خنده

استاد ميگه: تا حالا کس نديدي؟

تركه ميگه: چرا ديدم،

ولي دكترکس كش نديدم


ترکه میره داروخونه می گه :

هزار تا کاندوم بدین

داروخونه چی می گه : برای چی این همه

ترکه می گه : آخه با یکی دعوام شده

می خوام هفت جد و ابادش رو بکنم





قزوينيه تو اتوبوس نشسته بود

 

زنش ايستاده بود

 

،ميگن پاشو زنت بشينه

 

 ميگه ديشب،شب جمعه بود

 

 نه من پای ايستادن دار م

 

 نه اون كون نشستن داره

 



 

چرخه زندگی مردها


بچگی: مامان ذلیل


جونی: دوست دختر ذلیل


میان سالی: زن ذلیل


پیری: فرزند ذلیل


بعد از مرگ: ذلیل مرده

 





ترکه میره دکتر میگه کمرم درد میکنه

دکتر میگه زن داری؟

میگه آره

دکتر میپرسه چندبار صبح تا شب زنتو میکنی؟

میگه : صبح یه بار قبل از رفتن سر کار

یه بار بعد از کار

یه بار بعد از ناهار

یه بار عصر

یه بار قبل از شام


یه بار بعد از شام

شب هم چندبار

دکتر میگه : پس میخوای کمردرد نگیری؟

میگه نه دکتر می خواستم ببینم

که کمردردم از کردنه

یا از جق هایی که میزنم


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر