سلام به وبلاگ من خوش امديد

۱۳۸۹ شهریور ۱۲, جمعه

زن اروپایی: عزیزم دوش گرفتم که منو بکنی
زن ایرانی: هوی اگه میخوای بکنی
زود تر که میخوام برم حموم


ميدوني چرا زنها قصاب نميشن؟
چون دست به هر گوشتي كه بزنن سيخ ميشه


به دو چیز دل نبند:
پرده بکارت که به کیری راست بند است
و مهریه سنگین که به تخمی چپ



زن اولي كه تهراني بود ميگه:
قربون كير شوهرم بشم
كه مثل هواپيماي f14ميمونه
زود بلند ميشه دوتا هدف رو ميزنه بعد ميخوابه
.رشتيه ميگه:خاك بر سر كير شوهر من
كه مثل هواپيماي ايران ميمونه
با دو ساعت تاخير بلند ميشه
تو هوا به علت نقص فني فرود مياد


زنه شب تو خواب پیش شوهرش میگوزه
صبح که از خواب بیدار میشه میگه
آقا دیشب خواب دیدم برام ماشین خریدی
شوهرش میگه :آره یه بوق هم برام زدی




يک روز 4 تا زن ميخواستن توبه بکنن ميرن کليسا
اولی ميگه ای پدر روحانی
من کير مردها رو با 1 دستم گرفتم
پدر روحانی ميگه برو دستتو بکن
تو اين آب مقدس تا پاک بشی
زن دومی به پدر ميگه
من با 2 تا دستم کير مردها رو گرفتم
ميگه تو هم دستاتو بکن تو آب مقدس تا پاک بشی
یک دفعه نفر آخر یه به جلويش ميگه
کونتو تو اون آب نکن من ميخوام بخورمش



3تا اسپرم با هم دعواشون میشه


اولی میگه: من میخوام پسر بشم
دومی میگه: من میخوام دختر بشم
سومی میگه: دعوا نکنید توی کونیم

  •  
یه روز ترکه میاد خونه
به زنش میگه امروز یه فیلم سوپر دیدم
باید واسم ساک بزنی
.زنش میگه من که بلد نیستم.
ترکه میگه کاری نداره من میشینم
رو تخت تو هم بیا کیرمو بمک.
بعد از چند دقیقه ترکه داد میزنه
فاطما فوت کن فوت کن
لاحاف رفت تو کونم


زنه به شوهرش میگه
بذار با شکمت تمپک بزنم
شوهر میگه توکه به موزیک علاقه داری
یک وجب برو پایین تر فلوت بزن




به ترکه ميگن: از مسافرت چي آوردي؟
ترکه ميگه: تشريف



یه ترک می میره
خاکش می کنن
تخماش سبز میشه


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر