سلام به وبلاگ من خوش امديد

۱۳۸۹ مرداد ۳۱, یکشنبه


20

پسره دیر میره مدرسه

ناظم می پرسه کجا بودی

میگه :اقا پیره زنه پولشا گم کرده بود ما دیر کردیم

ناظم میگه خوب پولشا گم کرده بود به تو چه

مربوطه

میگه اقا پای ما رو پول بود ما نمی تونستیم پامونا


برداریم بیاییم مدرسه



21

به ترکه میگن اگه یه دختر بهت پا بده چیکار

می کنی

میگه هدیه اش میکنم به یه جانباز

22

به ترکه میگن اگه به تو حالت تهوع دست بده

چیکار می کنی

میگه من هم با اون دست میدم

23

لره را برق میگیره میگه:

مثل خان بلندوم کرد مثل تیله سگ زدوم زمین

24

لره هندونه میبره برد سر قبر باباش

هندونه سفید بود

میگه ریدوم تو شانست بابا

25

صحبت لر با زنش

ایگما از ازدواج با مو مثل سگ پشیمونی

یا مثل خر کیف ایکنی

26

لره ختنه میکنه دکتر میگه باید دامن بپوشی

لره میگه بی انصاف از بیخ برید

27

مادره داشته تو تراس خونه دول بچه شا

می انداخته بالا

میگه این دودول 100تومان

این دودول200تومان

یه یارو از کوچه میرفته زیپشا میکشه

پایین کیرشا در میاره میگه

خانوم شما که مزنه دستتونه

این قیمتش چنده

28


به ترکه میگن با آب و برق و خاک جمله بساز

میگه: خاک بر سر من که آبم مثل برق میآد

29


یه روز ترکه میره داروخانه میگه اقا ببخشید

کاندوم دارین

دکتره که فارس بودمیخواد ترکه

رو دست بندازه





میگه: داریم عزیزم ولی انواع مختلف

میخی گیفی عسلی و... داریم

. از کدوم یکی بدم.

ترکه میگه والله من که سر در نمیارم

ولی فکر کن. طرف خواهر مادر خودته

یه چیز خوب بده

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر