سلام به وبلاگ من خوش امديد

۱۳۸۹ مرداد ۳۱, یکشنبه

ترکه راننده تاکسی بوده یکی میشینه جلو


میگه آقا دونفر حساب کن ترکه میگه برو بابا


من تو رو کیرمم حساب نمیکنم


از لره نوار مغزی میگیرن، میبینن ۲۰ دقیقه اولش خالیه


به عربه میگن زن رو تشبیه کن


میگه: ولک زن مثل باغچه میمونه


صبح آبش میدی،


ظهر آبش میدی،


شب هم شیلنگ رو میندازی توش تا صبح آب بخوره


: 111

به رشتیه میگن پسره حسن آقا داره


ترتیب زنتو میده


میگه: اووووو ماشا ا... بزرگ شده ها



112

قزوینی با دوستش از تو قبرستون رد مشدن .


یه چیزی از رو زمین بر می داره


بوس می کنه میزاره کنار


دوستش میگه نون بود ؟


قزوینی میگه نه استخون کون بود



113

دوتا ترک سر این که کدوم


وسط بخوابن دعواشون می شه


114

ترکه می‍خواسته گردو بشکنه،


گردو رو میگذاره زیر پاش،


با آجر میزنه تو سرش



115

ترکه و دوست دخترش نشسته بودند تو پارک.


ترکه به دختره میگه: عزیزم تو تو چه فکری هستی؟


دختره میاد خیلی با احساس بازی در بیاره،


میگه : تو همون فکری که توهستی،عزیزم


ترکه میگه :اِاِه.. ! نکنه تو هم میخوای منو بکنی



116

ترکه خوش تیپ میکنه یه دختره می بیندش
بهش میگه : بخورمت


ترکه بهش میگه: این گه خوریا به تو نیومده



117

ترکه میرسه سر یک صحنة تصادف،


از یکی میپرسه: ببخشید قربان، اینجا چه خبره؟


یارو هم میگه: هیچی آقا، این بدبخت گوزپیچ شده

ترکه میره تو فکر، بعد یک مدت یک بنده خدای دیگه میاد


از ترکه میپرسه: ببخشید اینجا چی شده؟

ترکه میگه: منم خوب نفهمیدم،


نمیدونم این بابا پیچیدیه گوزیده،


گوزیده پیچیده، سر پیچ گوزیده



118

ترکه چربی خون داشته دکتر بهش میگه روزی 4 کیلومتر بدو


بعد از یک ماه ترکه زنگ میزنه به دکتره


میگه: آقای دکتر من رسیدم لب مرز حالا چکار کنم



119

ترکه میره داروخونه میگه:


آقا بی زحمت 99 تا کاندوم بدین


یارو با تعجب میگه: بابا ایوالله چه کمری داری تو


چقدر میکنی، دیگه بیا مارو هم بکن


ترکه میگه: باشه سگ خور 100 تا بده





121

ترکه آشغال رفته بوده توی چشمش


بعد وایساده بوده جلوی آیینه هی فوت میکرده


دوستش میاد بهش میگه بابا همین کارها رو میکنید

بهمون میگم ترک ها خرن دیگه


آخه آی کیو ، اونی که توی آیینه است باید فوت کنه

73

ترکه میره دستشویی از بیرون داد میزنند


اب الان قطع میشه


ترکه اول خودشو میشوره بعد میرینه

74

به ترکه میگن بستنی کیم رو چه جوری می خورن؟


میگه: میذارن لای بربری ،سیخشو در میارن

75

ترکه توی خیابون زل زده بوده به یه دختره،


یه پیرمردی بهش میگه: مگه تو خودت


خواهر و مادر نداری؟


ترکه میگه: چرا، ولی به این خوشگلی نیستن



76

رشتی ها به چراغ خواب میگن شاهد ماجرا

77

تهرانیها زناشون رابیمه عمرمیکنند


قزوینی ها بیمه بدنه میکنند


رشتیها بیمه شخص ثالث می کنند


لرها اعتقادی به بیمه ندارند فقط می کنند

78

مادر بچه به ناظم


میگه آقای ناظم این بچه من اصلا درس نمیخونه.


ناظم به بچه میگه ببین بچه جون.


اگه درس نخونی مادرتو می گا م


مادر بچه میگه آقای ناظم شما


هر چی بگی این درس نمیخونه


شما کار خودتونو بکنین.!!

79

مادر:مگه نگفتم اگه این پسر انگلیسیه,


دست به سینت زد بگوdont


اگه کیرشا به کوست زد


بگوstop


دختر: آخه اون هر دو کارو با هم کرد


من هم گفتم! DON'T STOP

80

ترکه موقع مرگ به پسرش میگه


به همه بگو بابام ایدز داشت

پسره میپرسه چرا ؟


میگه هم مریضیه با کلاسیه

هم کسی سراغ مادرت نمیاد

81

به رشتیه میگن شما روی هم رفته چند نفرید


میگه ما روی هم نرفته 4 تا بچه داریم!!!

82

از قزوینی می پرسندبزرگترین سد دنیا چیه


میگه: شلوار لی

83

ترکه عروسی میکنه


شب عروسی زنش بهش میگه


تو چرا هیچ کاری نمی کنی؟


ترکه میگه: حرف نزن من زن گرفتم


از این کثافت کاریا نکنم

84

به رشتیه میگن شما روی هم رفته چند نفرید


میگه ما روی هم نرفته 4 تا بچه داریم!!!

85

ترکه موقع مرگ به پسرش میگه


به همه بگو بابام ایدز داشت


پسره میپرسه چرا ؟


میگه هم مریضیه با کلاسیه


هم کسی سراغ مادرت نمیاد

86

مادر:مگه نگفتم اگه این پسر انگلیسیه,


دست به سینت زد بگوdont


اگه کیرشا به کوست زد


بگوstop


دختر: آخه اون هر دو کارو با هم کرد


من هم گفتم! DON'T STOP


87

مادر بچه به ناظم


میگه آقای ناظم این بچه من اصلا درس نمیخونه.


ناظم به بچه میگه ببین بچه جون.


اگه درس نخونی مادرتو می گا م


مادر بچه میگه آقای ناظم شما


هر چی بگی این درس نمیخونه


شما کار خودتونو بکنین.!!



88

تهرانیه و ترکه و رشتیه داشتن در باره


دختراشون با هم حرف میزدن،


تهرانیه میگه:‌ من دو هفته پیش تو جیب دخترم سیگار پیدا کردم،


تا اون موقع اصلاً خبر نداشتم که دخترم سیگار میکشه.


رشتیه میگه:‌ ای بابا! من اون هفته


توکیف دخترم قوطی ودکا پیدا کردم!


تا اون موقع اصلاً نمیدونستم که دخترم عرق میخوره!!


ترکه میگه: بابا اینا که چیزی نیست!


من دیشب تو کیف دخترم کاپوت مصرف شده پیدا کردم!


تا اون موقع اصلاً نمیدونستم که دخترم کیر داره!


89

ترکه رو داشتن به جرم قتل زنش محاکمه میکردن،


دادستان میگه: سنگدل‌! تو وقتی


داشتی زنت رو میکشتی،


ندای وجدانت رو نشنیدی؟!‌ ترکه میگه: نه والله!


بس که این زنیکه جیغ و داد میکرد مگه میذاشت ما چیزی بشنویم

90

ترکه دل درد داشت رفت دکتر.


دکتر یه ظرف کوچیک بهش داد


و گفت: فردا تو این مدفوعت رو بریز بیار


. ترکه فرداش با یه سطل پر رفت



پیش دکتر! دکتر گفت این چیه...؟


چرا اینقدر زیاد...؟


گفت: آقای دکتر، گفتم شاید تعارف میکنی


91

اصفهونیه نذر می کنه اگه دانشگاه قبول بشه


مادرشو پیاده بفرسته کربلا

92

ترکه پرتقال خونی میخوره، ایدز میگیره!

93

ترکه رفته بوده تماشای مسابقه دو و میدانی،


وسط مسابقه از بغلیش میپرسه: ببخشید، اینا واسه چی دارن میدون؟!


یارو میگه: برای اینکه به نفر اول جایزه میدن.


ترکه یوخده فکر میکنه، میپرسه: پس بقیشون واسه چی دارن میدون؟!

94

ترکه میگوزه، دنبال پوکش می‌گرده!

95

توصیه دخترانه : اگه یه موقع مورد حمله

یک پسر قرار گرفتی


شلوار اونو بکش پایین دامن خودتو بده بالا !


فکر بد نکن!


آخه اینجوری تو میتونی بدوی ولی اون نمیتونه

96

ترکه ساعت سه نصفه شب مست و پاتیل میرسه در خونه،


هرکار میکرده نمیتونسته کلید رو بکنه تو قفل در.


خلاصه اونقدر سر و صدا میکنه تا زنش بیدار میشه،


ازون بالا داد میزنه: اصغر اقا کلید بندازم؟!


ترکه میگه: نه بابا کلید دارم، سوراخ بنداز!

97

تحقیقات نشان داده که فقط 1۰% مردها عقل دارند


9۰% بقیه زن دارند !!!

98

مردها بر اثر کمبود عاطفه ازدواج می کنند ،


بر اثر کمبود حوصله طلاق می دن


ولی نکته جالب اینه که بر اثر کمبود حافظه


دوباره ازدواج می کنند !!!!




از تركه مي پرسن شراب زندگي

یعنی چه؟


ميگه نميدونم من فقط دوغ مي خورم


7

اخونده بالاي منبر:اي اونايي كه مانتوتون ميايد

بالاي باسنتون/ اي اونايي كه شلوارتون

مياد بالازانوهاتون/

اي اونايي كه يقه هاتون بازه رو سينه هاتون/

اي اونايي كه ماتيك ميماليد رولباتون/

ادم ميميره براتون.

8

تركه ميره سوپري ميگه نوشابه


خانواده داريد


ميگه بله


تركه ميگه به مجردها هم ميديد


9

پیکان قرمز با شماره ۱۲۳۴۵تهران-ص از چراغ قرمز


رد میشه افسر ترک با بلندگو صدا


میزنه راننده پیکان گرمز ۱۲۳۴۵تهران صلی الله


علیه واله بزن چنار


اخونده دل درد ميگيره ميره دكتر

دكتر ميگه حبوبات وسبزي ونوشابه نمي

خوري بالا منبر هم نميري

اخوند ميگه بالا منبر چرا نرم

دكتر ميگه چون بالا منبر گه زيادي ميخوري

2
تركه دستشا مي كنه تو جيبش/ جيبش

سوراخ بوده دستش مي خوره به كيرش ميگه

ديوسها پولهم را زدند جاش كير خر گذاشتن.


3

لره هندوانه ميبره سر قبر باباش هندوانه

سفيد بوده ميگه ريدم تو شانست بابا


4

سفارش ترك به پسرش:هيچ وقت زن نگير به


پسرت هم بگو هيچ وقت زن نگيره


معلم:يه دستگاه درست شده كه گاو زنده را از يه سمت

ميره تو دستگاه از سمت ديگه سوسيس مياد بيرون


جاسم:اقا دستگاهي هست كه سوسيس بره تو


دستگاه گاو بياد بيرون معلم:اره اون كوس ننته.


5

قزوينيه توبه مي كنه ميره مسجد ميبينه

همه


رفتند ركوع ميزنه زير گريه ميگه خدايا من


مستحق اين همه پاداش نبودم


10

به ترکه میگن اگر به تو حالت تهوع دست بده

چکار میکنی میگه

11

‎! من هم بااون دست ميدهم

استاد از دانشجو دختر ميپرسه چند نوع كس

داريم ؟دانشجو خجالت ميكشه


دوستش سريع جواب ميده 3نوع: 1كس


خجالتي مثل مال دوستم 2كس پرو


مثل مال خودم 3كس ننت با اين سوالت.


12

به تركه ميگن چرالخت امدي جبهه


ميگه


مگه قرارنيست به دشمن تجاوزكنيم‎

به تركه ميگن چرالخت امدي جبهه ميگه


مگه قرارنيست به دشمن تجاوزكنيم‎

13
بچه دیکتشو نوزده میشه خالش بهش

میگه

دودولتو بخورم بچه


میگه خاله اگه


بیست بشم میزاری بکنمت‎


14

رشتيه به زنش ميگه


اگربدوني من صميمانه ترين دوستت رابطه


دارم چه فكري در مورد من


مي كني


مي گه :فكرميكنم هم جنس بازي.


15

لره میره خواستگاری دخترتهرانی دختره

میگه باید خرجم کنی‎


لره دو ساله داره خر جمع میکنه


16


ترکه ترتیب دوست دخترش را می داده


دوست دخترش میگه امروز چرا اینقدر


کلفت شده


ترکه میگه کاندوم گیرم نیومد لیوان


گذاشتم

17

ترکه تو جبهه تیر میخوره به لره میگه


حلالم کن


لره هم سریع سر ترکه را می بره

18

لره میره اون دنیا میبینه بکن بکنه میپرسه چه


خبره؟


میگن هرکی را اون دنیا کردی


اینجا باید اون تو را بکنه


لره میگه وای خدا خر سیاهه

19


بچه عربه به باببش میگه رو کیرت راه برم


باباش مگه برو اما زیاد دور نشو

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر